Pandemic social distancing diary thread


#1065

Because it’s a rotting corpse?


#1066

Ha. Yes, I used gloves.

My friend suggested maybe pouring resin on it. I’m still thinking. Not sure what condition it’ll be in on wed.

It looks cool, but maaaaaan when it came out of that bucket the first time with no skin and moving around like it was alive in the dark was pretty freaky.


#1067

It’s breaking down very quickly. Theres definitely no odor, and nothing inside this bucket lives, that’s for sure. I gotta pick up a strainer. The only thing I need to be careful of is getting bleach on my clothes (a few drops got on my coat).

So no muscle resin skeleton for me.

The bones have begun to sink to the bottom.

It looks gross as fuck:


#1068

Wow didn’t expect your style to be the whole Walter white vat of acid thing.

No offense.


#1069


#1070

Huh. I just got jury duty. Is there like a “screw this COVID” checkbox these days or am I going to have to weasel out some other way?


#1071

Ha, you got fucking jury duty?? Have fun with that.

I’m going to sleep. Tomorrow I’m gonna further voice my concerns about some factory shit (we lost another worker, let’s see if the new trainee shows up tomorrow).


#1072

Bro…just be super neutral…and you get out of it…that what I did…some lawyers want you to be biased because they know that they can convince/manipulate you to be on their clients side.


#1073

I’m gonna see if I can get a cheesecloth big enough to tape around the bucket, strain everything then repour bleach back in. I’ll take photos! :rofl:


#1074

Ah, I didn’t see this. sorry @bfk

as I said earlier I was collecting these as an art project.

I had a wild idea one year that I wanted to do a small art series in conjunction with some elementary 3D printing. So I got a SLA (stereolithography) printer, (Formlabs Form 2) - and wanted to do some cool armor pieces, that would mount with surgical steel pins, to different arrays of skeletal structures in mammals. Vertebrae, rib structures.

Kind of like a weird IDM/future type looking mechanical engineering piece with contrast to the natural bone structure of the evolved world.

I smoke a lot of weed


#1075

My friend told me to switch to peroxide, so I’ll be picking that up along with some strainer thing.


#1076

Yahtzee…
Peroxide is a more organic disinfectant less harmful way to kill germs for humans.


#1077

Wow you still smoke I stopped because It fucked my brain chemistry up…I didnt know wtf I was smoking neither did my friend…

Some fuck named eli screwed us both up.
I never knew the guy personally but he was my proxy dealer when I was 14.

But this wasnt legal weed it was the illegal kind…the stuff that you didnt know where it came from.

This was in the 90’s.

Not for nothing the drug war has been endless…so everyone needs to stop using and just be ok with the depressing void that is existence…

Me personally I’ve seen people die…classmates and relatives. Multiple times…i just got used to seeing death.


#1078

Had some strange cold-like thing for like a month now, but Covid test was negative… Really sucked though, especially with having to do home officing and zooming and stuff like that with lots of coughs, a breaking voice and a headache… Nobody seems to care much if you are sick in home office since you can’t infect anybody lol… Slowly getting my strength back but still have problems with my voice. Hope everybody here is having a better time!
On a positive note, I took some time to finally learn some Unreal Engine for audio visualization and other stuff. I can already open and completely f*** up blueprints, yay!


#1079

Maybe it’s just seasonal allergies…I get them too.

Sinuses lol.

Lately I’ve been inhaling garbage and other shit maybe I need my sinuses drained.


#1080

Thanks, that might be the case, but never noticed it like that… and to be completely honest I went swimming when it was already cold mid-September directly before it started, so it might have been my fault lawl…


#1081

Well feel better metaside shit happens your only human.


#1082

My strainer idea didn’t work, so I gotta pick up another later tonight. I no longer fear that carcass.

Came to work to find out my coworker died yesterday. Not a fun thing to start the day with. I had given him some CD’s of my music that he really liked. Really nice guy.

On a happier note, I hung out with that gal a bit again today, and we are hanging out this weekend. Total dork, not at all grossed put by my opossum project, same musical taste, totally adorable. :sunglasses:


#1083

Rip Christopher hitchens…

Idk Noam chomsky anyone?


#1084

Hitchens died in 2011, but I suppose he’s worthy of a latent RIP