Post a recent photo of yourself (IDMf's Most Hated Thread 2.0 Edition)


#298

When the school mascot fails the DARE program

(take that as a compliment lmao <3)


#299

Hahahaha. Nah man. That’s bmfunny


#300


#301

Yo I got a Nostromo hat finally. Shit was overdue.

Inb4 “not a flatbill like Brett had in the movie”

Fuck flatbills I hate em THERE I SAID IT


#302

Dude, I love the Deft Ones


#303

Weird, I always pinned you as a cheerleading tranny. Nice.

On a side note; sick ass Silent Running poster – That film is an underappreciated cult classic. Douglas Trumbull was the bomb back in the day for SFX. Legendary. It’s too bad him and Jodorowsky didn’t get along or maybe he would have had more pull with getting his version of Dune made. (though it could be argued its best left unmade)


#304

this is the face I make while soaking the dogs. As recent as it gets people.


#305

Dude… is that shorts that match your shirt? Or just the shirt tail… no pants? :thinking:


#306

Lol. It’s a skirt. I have matching bloomers, too. :stuck_out_tongue:


#307

OK, looks like I was gone for a year. What dafuq? Relic recognized me on a Dune Shiitposting group of all places. Wassup? I got this forum bookmarked now again.


#308

Might be cute … without the hairy man spread…:scream:


#309

Got that Violet Night Manic Panic…got a lil silver product in there too…


#310

IDMF: Presenting you with the first teacher you don’t want to shoot.

lol just kidding, pass me my shotgun.


#311

Lol. I am a huge dork in the classroom. Well really always…but I really shine it on for the youngin’s

200


#312


#313

Damn dude, you look like a mad scientist just before he loses it. Perfect for IDM basically.


#314

Oh I’m pretty sure I have already lost it… :stuck_out_tongue:


#315

This is an exciting thread. haha!

*Rocking the Telefon Tel Aviv shirt today.

**I lost more hair than I thought over the past few years…


#316

Just checked them out - liking their stuff so far. Shall surely append them to my playlists!


#317

Shopping